Skip to main content

AISIV este un Asistent Virtual AI avansat, bazat pe tehnologiile Generative AI, RAG și LLM, care oferă organizațiilor un mod eficient de a gestiona interacțiunile cu utilizatorii și de a reduce costurile operaționale.

Este ușor de configurat, scalabil și poate fi accesat prin multiple canale, precum web, WhatsApp, Messenger și Telegram.

Caracteristici principale:

  • Tehnologie RAG: Accesare și structurare a informațiilor din surse interne pentru răspunsuri precise.
  • Accesibil: Accesare online, mobile, interacțiune vocală.
  • Instalare, funcționare: Cloud, echipamente dedicate client
  • Integrare Cloud: Compatibil cu Google AI, AWS și Azure, asigurând securitate și scalabilitate.
  • Low Code/No Code: Module pentru definirea fluxurilor de conversație și gestionarea întrebărilor frecvente, fără necesitatea de programare.
  • Personalizare: Interfață adaptabilă identității vizuale a organizației, inclusiv opțiuni de autenticare securizată.
  • Istoric conversații: Salvare istoric conversații și conversații favorite
  • Automatizare: Integrări cu API-uri externe pentru automatizarea proceselor utilizatorilor.
  • Analiză și Optimizare: Module de raportare avansată pentru a urmări performanța interacțiunilor.

AISIV este o soluție accesibilă și flexibilă, ideală pentru organizațiile care doresc să valorifice avantajele inteligenței artificiale și automatizării proceselor de lucru. Fluxurile de lucru specifice se configurează și se implementează funcție de specificul activității organizației și respectiv aria de business ce treabuie să o acopere.

 

Cui se adresează AISIV?

 

AISIV se adresează unei palete largi de utilizatori, organizații, arii de business.

Iată câteva dintre experiențele AISIV:

  • Utilizarea unor surse diverse: Pune la dispoziția utilizatorilor informații consecvente și precise din propria documentație ce se încarcă în baza de date a aplicației sau/și poate fi direcționat către alte surse precise (site-uri, surse externe, etc).
  • Asistență pentru clienți și dispecerat: Asigură suport rapid și eficient clienților care au diverse solicitări/sesizări. Răspunde la întrebări frecvente, automatizează procesul de preluare a solicitărilor/sesizărilor și respectiv transmitere a răspunsului la acestea, și permite redirecționarea utilizatorii către agenți umani.
  • Servicii personalizate: În funcție de informațiile disponibile (sursele de date accesibile), oferă recomandări personalizate sau asistență privind produse sau servicii.
  • Automatizarea proceselor interne: Permite îmbunătățirea proceselor interne ale organizației, precum procesarea documentelor sau răspunsul la întrebări repetitive.
  • Asistență pentru angajați: Pune la dispoziție informații rapide pentru angajați legate de politica companiei, proceduri interne, utilizarea sistemelor interne, suport tehnic.
  • Tutore virtual: Ajută angajații/studenții să învețe prin sesiuni de întrebări și răspunsuri, ajutându-i să se pregătească pentru examene sau să-și rezolve temele.
  • Asistență în cadrul serviciilor de sănătate: Asigură suport pentru pacienți pentru programarea la consultații, pentru a găsi informații despre simptome, poate pune la dispoziție recomandări bazate pe întrebările lor, bazate pe sursele de informații disponibile.